26 października, 2017
Grupy docelowe - jak je prawidłowo określić?

Grupy docelowe – określanie i korzyści

W reklamie internetowej panuje powszechne przekonanie, że nie działa zasada – produkt jest dla wszystkich. Jeśli świadczymy konkretne usługi, to bardzo ważnym jest, aby określić właściwie […]
19 października, 2017
Google Moja Firma - marketing internetowy

Usługa Google Moja Firma – nowe możliwości w marketingu internetowym

Wśród szerokiego spektrum możliwości, jakie daje przedsiębiorstwom Google – znajduje się usługa Google Moja Firma. Pozwala ona na stworzenie profesjonalnej wizytówki Twojej firmy. Sprawdź, ile możesz […]
12 września, 2017
Efekty pozycjonowania wizzytówki w mapach google po miesiącu

Efekty pozycjonowania wizytówki w mapach google

Wizytówki w Mapach Google – skuteczna reklama lokalnej firmy Czasy reklam w książkach telefonicznych dawno już minęły. Teraz, gdy szukamy jakieś firmy czy wykonawcy usługi, posiłkujemy […]
5 maja, 2017
Reklama-w-Google,-czyli-czym-jest-Adwords-i-Adsense

Jak prowadzić profil firmowy w social media?

Szukasz nowego kanału komunikacji ze swoimi klientami? Wiesz, że konkurencja nie śpi, więc chciałbyś zadbać o promocję swojej firmy? A może zależy Ci na popularyzacji marki wśród nowych odbiorców?