Reklama w internecie
Bądź widoczny i osiągaj szczyty!
Pozycjonowanie to obecnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy internetowej. Skąd ta pewność? Ponieważ działamy w tej branży od niemal 10 lat. Specjalizujemy się w optymalizacji i pozycjonowaniu stron internetowych, sklepów online, wizytówek firmowych w mapach Google oraz filmów na YouTube. Pozycjonujemy firmy działające w różnych branżach na terenie całej Polski. Proponujemy również pozycjonowanie lokalne dla firm oferujących swoje usługi w konkretnych regionach. A jeśli chcesz sprawdzić skuteczność pozycjonowania Twojej strony, jesteśmy w stanie przeprowadzić dla Ciebie rzetelny audyt SEO.
Jak możemy Ci pomóc?
Pozycjonowanie stron internetowych
Szukasz efektywnej formy reklamy w internecie? Chcesz, aby coraz większa liczba klientów docierała na Twoją stronę www? Zależy Ci na tym, aby być wyżej w wynikach wyszukiwania? W takim razie pozycjonowanie stron to idealne rozwiązanie dla Ciebie.
Bez wątpienia strona internetowa jest dla potencjalnego klienta najlepszym źródłem informacji o ofercie Twojej firmy. Osoby poszukujące konkretnych usług najczęściej korzystają z wyszukiwarki internetowej Google, gdzie wpisują odpowiednie frazy kluczowe. Następnie wybierają te strony, które umieszczone są na początku listy wyszukiwania. Dlaczego? Ponieważ sugerują się zasadą – im wyżej tym lepiej.
W dużym uproszczeniu pozycjonowanie stron to szereg działań zmierzających do podwyższenia pozycji konkretnej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Strona zajmująca wysokie miejsce jest częściej klikana, co może się przełożyć na wymierne korzyści dla Twojej firmy. Pomyśl teraz, ilu klientów mogłaby zdobyć Twoja firma, zajmując jedną z czołowych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania?
Wzrastająca popularność witryny, większa konwersja, rosnące zyski ze sprzedaży usług, lojalni klienci i większa świadomość marki – to wszystko możesz osiągnąć z pomocą pozycjonowania. A my możemy Ci w tym pomóc. Nasza agencja opracowała niezwykle skuteczną i bezpieczną strategię pozycjonowania, bazującą na niemal 10-letnim doświadczeniu w branży SEO.
Pozycjonowanie stron – jak to robimy?
Pozycjonowanie to proces, który wymaga precyzyjnych działań i szybkiej reakcji na zmieniające się trendy. Jako doświadczona agencja reklamowa na każdym kroku dbamy o skuteczność naszych działań i bezpieczeństwo naszych klientów. Próbując różnych technik SEO i porównując kolejne metody pozycjonowania stron, dziś wiemy, na które działania najlepiej reaguje algorytm Google.
Analiza konkurencji
Analiza jest bardzo ważnym procesem zarówno przed rozpoczęciem działań SEO jak i w trakcie pozycjonowania. Zapoznanie się z konkurencją Twojej firmy pozwoli nam stworzyć dokładny zarys działań, których realizacja podwyższy pozycję Twojej witryny w Google.
Opracowanie słów kluczowych
Proponowane przez nas słowa kluczowe dobierane są bardzo precyzyjnie pod kątem treści umieszczonej na Twojej stronie i fraz, które są używane przez osoby wyszukujące konkretnych usług w Google. Odpowiednie dopasowanie słów kluczowych korzystnie wpłynie na pozycjonowanie Twojej strony w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja strony www
Ten etap polega na modyfikacji zawartości strony pod kątem ustalonych słów kluczowych. Wprowadzane przez nas zmiany zawsze powodują zwiększenie widoczności strony, co następnie wpływa na jakość pozycjonowania.
Budowanie bazy linków
Nie stosujemy żadnych nieetycznych lub ryzykownych metod pozycjonowania. Skupiamy się wyłącznie na wartościowych linkach prowadzących do Twojej strony.
Analiza wyników
Zdobycie wymarzonej pozycji to dopiero początek. Równie ważne jest dla nas jej utrzymanie, dlatego też na bieżąco monitorujemy Twoją stronę i błyskawicznie reagujemy na zmiany pozycji. Dzięki analizie wiemy, co należy poprawić, a z czego zrezygnować, by lepiej świadczyć dla Ciebie usługę pozycjonowania.
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Cena pozycjonowania kształtuje się w zależności od pozycji, jaką Twoja strona ma zająć oraz od liczby i rodzaju słów kluczowych. Biorąc pod uwagę te dwa czynniki, a także działania konkurencyjnych firm, nasi specjaliści przygotują dla Ciebie ofertę w dwóch wariantach rozliczenia za pozycjonowanie – miesięcznej opłaty po osiągnięciu danej pozycji przy wybranych słowach kluczowych i miesięcznego abonamentu. Wybór należy do Ciebie..
Pierwsza pozycja Twoje strony? Z nami to możliwe. Skontaktuj się już teraz z jednym z naszych ekspertów.
Pozycjonowanie mapy Google
Twoja wizytówka w Google Maps!
Pewnie, zauważyłeś/aś już, że co raz częściej obok listy wyszukiwania stron w Google pojawia się wizytówka konkretnej firmy. Najczęściej jest to efekt wyszukiwań lokalnych dla danej frazy. Powiedzmy, że szukasz mechanika w Toruniu. Określasz już nie tylko konkretną usługę, ale także interesującą Cię lokalizację. Google po chwili wyświetla dla Ciebie listę stron, ale pojawia się jeszcze jeden element, który natychmiast przykuwa Twoją uwagę. Jest to wizytówka danej, lokalnej firmy umieszczona w serwisie Google Maps. Określa ona nie tylko nazwę i działalność firmy, ale także adres siedziby, szczegóły dojazdu, godziny otwarcia, numery kontaktowe, adres strony www i opinie Klientów, którzy już skorzystali z jej usług. W wizytówkach mogą być umieszczane zdjęcia, które dodatkowo zachęcą potencjalnego Klienta do skorzystania z Twoich usług. Wizytówki w Google Maps umożliwiają szybkie zdobycie informacji o danej firmie, więc jeśli zależy Ci na Klientach mobilnych, dla których ważne jest pierwsze wrażenie, powinieneś/powinnaś pomyśleć o założeniu profilu w usłudze Google Moja Firma, oraz o pozycjonowaniu wizytówki w celu dotarcia do większej liczby odbiorców.
Na czym polega pozycjonowanie wizytówek w Google Maps?
Wizytówka firmy w Google Maps jest, obok strony internetowej, dodatkowym sposobem na przybliżenie potencjalnym Klientom swojej firmy w sieci. Warto zatem skorzystać z tej formy reklamy internetowej, tym bardziej, że stworzenie wizytówki w Google Maps jest całkowicie darmowe (płaci się jedynie za pozycjonowanie wizytówek). Wystarczy zarejestrować się w Google i dodać prowadzoną działalność w usłudze Google Moja Firma. W tym momencie dajesz sobie szanse na zdobycie większej ilości Klientów, szczególnie tych, którzy korzystają z urządzeń mobilnych, gdyż to właśnie wizytówka pojawia się jako pierwsza na liście organicznych wyników wyszukiwania na smartphonach, czy tabletach. Wizytówki w Google Maps, podobnie jak strony internetowe w wynikach wyszukiwania, mają swoją kolejność. Kolejność ta nie jest dziełem przypadku, lecz z góry zaplanowanego pozycjonowania. Pozycjonowanie wizytówek w Google Maps sprawia, że konkretna wizytówka zajmuje miejsce w pierwszej trójce wyników wyszukiwania. Polega ono na optymalizacji wizytówki i odpowiednim kształtowaniu jej popularności (zamieszczaniu opinii Klientów i liczby wejść na stronę internetową firmy). Wysokiej jakości strona internetowa i dokładnie opisana wizytówka w Google Maps to duet, który sprawi, że Twoja firma będzie cieszyć się dużą popularnością w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.
Jakie informacje zawiera wizytówka w Google Maps?
Pozycjonowanie wizytówek w Google Maps to stosunkowo nowa usługa. Warto więc z niej skorzystać, by wyprzedzić konkurencję, tym bardziej, że według szacunkowych danych, pozycjonowanie wizytówek przynosi porównywalne efekty do pozycjonowania stron. Optymalizacja wizytówki polega w głównej mierze na precyzyjnym opisaniu informacji o firmie, a są to następujące informacje:
Nazwa firmy
– najlepsze efekty daje połączenie nazwy firmy wraz z najważniejszym słowem kluczowym np.: Topranking pozycjonowanie stron. W ten sposób na samym starcie określasz czym zajmuje się Twoja firma.
Informacje kontaktowe
– bardzo ważne jest podanie numeru stacjonarnego. Prefiks kierunkowy wskazuje Google Twoją lokalizację. Dodatkowym atutem jest posiadanie domeny z nazwą miasta. Jest to czynnik który najlepiej wpływa na pozycjonowanie wizytówek w Google Maps.
O firmie
– w opisie firmy można przemycać słowa kluczowe. Opis powinien być zwięzły, tak aby zwrócić uwagę Klienta na świadczone przez Ciebie usługi. Dodanie informacji o godzinach otwarcia i określenie kategorii branży w której działasz sprawi, że wizytówka stanie się bardziej praktyczna i przyjazna dla użytkowników.
Zdjęcia
– dodanie zdjęć do wizytówki jest ogromnym atutem. W końcu przy wyborze usług sugerujemy się estetyką. Atrakcyjna oprawa wizualna Twojej wizytówki będzie z pewnością kolejnym bodźcem dla Klienta.
Opinie
– opinie budują popularność wizytówki w sieci. Poproś kilku lojalnych Klientów o wystawienie opinii o firmie w wizytówce. Liczba dodanych opinii przekłada się na jakość pozycjonowania wizytówki. Pamiętaj także, by nie pozostawać obojętnym na głosy swoich Klientów. Odpowiadaj na opinie i staraj się być na bieżąco.
Tak wykonana wizytówka będzie doskonałym źródłem informacji o Twojej firmie. W ramach usługi pozycjonowania wizytówek oferujemy rejestrację i weryfikację Twojego profilu w Google Moja Firma, oraz dodanie wszystkich niezbędnych informacji o Twojej firmie. Już wielu naszych Klientów skorzystało z tej usługi. Dzięki dobrze wypozycjonowanej wizytówce w Google Maps zaczniesz zdobywać nowych Klientów i zarabiać.
Dla kogo oferujemy usługę pozycjonowania wizytówek w Google Maps?
Pozycjonowanie wizytówek w Google Maps dotyczy głównie pozycjonowania lokalnego. Usługa kierowana jest do właścicieli lokalnych przedsiebiorstw, oferujących usługi na terenie określonego miasta. Jeśli jesteś mechanikiem z Torunia, fryzjerką z Bydgoszczy, lub prowadzisz klimatyczną restaurację w Włocławku, nie wahaj się i zacznij podbijać Internet. Wizytówki w Google Maps to Twoja szansa na zdobycie nowych Klientów.
Pozycjonowanie filmów na Youtube
Bądź na Topie!
Czy wiesz, że Youtube jest obecnie drugą największą wyszukiwarką internetową zaraz po Google? Ta informacja powinna Ci uświadomić jak ogromny jest potencjał Youtube pod względem promocji Twojej firmy. 1 miliard użytkowników miesięcznie, 9 miliardów godzin spędzonych na oglądaniu, średnio 300 godzin nowych filmów w każdej kolejnej minucie – te liczby mówią same za siebie. Jak się okazuje Youtube może być doskonałym źródłem informacji o Twojej firmie. Wrzucając atrakcyjne filmy reklamowe dbasz o nowoczesny wizerunek swojej firmy, zachęcając wiele osób do skorzystania z Twoich usług.
Jak użytkownicy internetu mogą dotrzeć do moich filmów?
To prostsze niż myślisz – oczywiście przez wyszukiwarki. Co raz częściej Google, obok stron internetowych i wizytówek w Google Maps, prezentuje nam na liście naturalnych wyników wyszukiwania filmy. Jest to wynikiem skutecznego pozycjonowania filmów na Youtube. Pozycjonowanie filmów na Youtube, oprócz zwiększenia popularności danego kanału, daje nam jeszcze jeden efekt – wzrost liczby kliknięć na stronę internetową Twojej firmy. Jedna usługa – tak wiele możliwości. Skorzystasz?
Jak kształtuje się pozycja filmu na Youtube?
Tak jak Google, Youtube również posiada swój własny algorytm, którego celem jest ustalenie pozycji każdego filmu. Algorytm ten jest pilnie strzeżoną tajemnicą i my, jako firma zajmująca się branżą SEO możemy jedynie badać jego właściwości, poprzez testowanie różnych metod pozycjonowania. System jest prosty – albo dana metoda działa, albo nie. Po kilku latach współpracy z Youtube wiemy, które z oferowanych przez nas działań są najskuteczniejsze. Pozycjonowanie filmów na Youtube jest zależne od kilku czynników. Pozwólcie że przedstawimy Wam je po kolei:
Materiał filmowy
– przyciągająca treść filmu to podstawa. Zasadą jest, że dobrze zrobiony film szybko uzyska wysoką pozycję. Jeśli zainteresujemy materiałem widzów reszta jest tylko formalnością.
Czas trwania filmu
– jak w każdej dziedzinie, tutaj również powinniśmy kierować się zasadą złotego środka. Nie należy na siłe kręcić długich filmów, które nie będą w stanie zaangażować oglądających. Oczywiście im dłuższy materiał tym lepiej, o ile będzie on w całości ciekawy dla użytkowników Youtube..
Jakość filmu
– nikt z nas nie lubi oglądać filmów w kiepskiej jakości. Obecnie nawet reklamy nagrywane są w jakości HD. Miły dla oka film będzie chętnie oglądany przez szerokie grono odbiorców. Zaleca się nagrywanie filmów w minimalnej jakości 720p.
Tytuł filmu
– po pierwsze tytuł powinien zawierać słowo kluczowe, a po drugie powinien być chwytliwy. Jeśli, dla przykładu, prowadzisz kwiaciarnie i akurat wrzucasz film o bukietach ślubnych, idealnym tytułem dla tego filmu będzie - „Jak zrobić bukiet ślubny?”.
Subskrypcje
– jest to wartość wskazująca na łączną popularność wszystkim udostępnianych materiałów. Filmy mogą być subskrybowane przez osoby posiadające konta na platformie Youtube. Im więcej subskrybentów, tym lepiej dla pozycjonowania filmu.
Liczba wyświetleń
– jest to łączny wynik wszystkich wyświetleń Twojego filmu oraz obraz efektu jaki przyniosło pozycjonowanie filmu na Youtube. Ludzie, przy podejmowaniu decyzji o zakupie towaru, czy usługi, myślą liczbami. Gdy Twój film ma dużo wyświetleń, z pewnością zainteresują on większą liczbę potencjalnych Klientów.
Ocena filmu
– jest to łączny wynik wszystkich wyświetleń Twojego filmu oraz obraz efektu jaki przyniosło pozycjonowanie filmu na Youtube. Ludzie, przy podejmowaniu decyzji o – użytkownicy Youtube'a mogą oceniać zamieszczane materiały filmowe. Kciuk w górę oznacza, że film jest ciekawy, a kciuk w dół, że niestety nie przypadł danej osobie do gustu. Należy zadbać o to, by osoby oglądające pozytywnie oceniały dany materiał filmowy.
Udostępnienia
– każdy zamieszczony przez Ciebie film możesz udostępnić na własnej stronie internetowej, blogu, czy profilu w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+, czy Linked In). Inni użytkownicy także mogą udostępniać Twoje filmy. Dzięki temu pozycjonowanie filmu na Youtubie jest bardziej skuteczne.
Opis
– jeden z najważniejszych elementów wpływających na wynik pozycjonowania filmu. Opis powinien dokładnie odzwierciedlać treść filmu. Zawarte w nim słowa kluczowe i linki do Twojej strony internetowej wpłyną na pozycję samego filmu, jak i strony www Twojej firmy.
Tagi
– są to elementy opisu filmu, które pomagają wyszukiwarce przypisać konkretny film dla wpisanego przez uzytkownika zapytania. Tagi to główne słowa kluczowe odwołujące się do tematyki filmu, jak i do oferowanych przez Twoją firmę usług. Wracając do przykładu kwiaciarni, oprócz określeń takich jak „bukiet ślubny”, czy „bukiet weselny”, w tagach powinny znaleźć się takie frazy jak „kwiaciarnia Toruń”, czy „florysta Toruń”.
Jak wygląda pozycjonowanie filmów na Youtube?
Pozycjonowanie stron, pozycjonowanie wizytówek w Google i pozycjonowanie filmów na Youtube – wszystkie te usługi łączy jedno – wartościowa treść. Bez wysokiej jakości treści nie jest możliwe osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Za równo przy tworzeniu wpisów na stronę internetową, tak i przy redagowaniu opisu dla Twoich filmów, zadbamy o unikatową i spójną treść, bogatą w słowa kluczowe i odpowiadającą zapytaniom użytkowników. Dowiedz się jak krok po kroku świadczymy usługę pozycjonowania filmów na Youtube.
Optymalizacja stron internetowych
Strona www o atrakcyjnym (dla Google) wnętrzu!
Czy Twoja strona internetowa, mimo wielu starań, nie chce zająć wyższego miejsca na liście naturalnych wyników wyszukiwania Google? Prawdopodobnie potrzebna jest jej optymalizacja pod kątem wyników wyszukiwania. Pewnie nie raz słyszałeś to określenie w stosunku do pozycjonowania. Tak, optymalizacja to pierwszy i najważniejszy krok w stronę lepszej pozycji w Google. Roboty indeksujące zwracają szczególną uwagę na wnętrze strony, czyli to czego użytkownik nie zobaczy gołym okiem. Dla botów ważniejsza od wyglądu strony jest jej budowa, czyli struktura linków wewnętrznych, hierarchia nagłówków, objętość kodu, opis strony i wreszcie responsywność strony. Równie ważna jest treść - unikatowa z odpowiednią ilością słów kluczowych. Optymalizacja strony poprzedzona audytem SEO to gwarancja wyższej pozycji. Zyskasz więcej niż myślisz.
Optymalizacja strony – co warto wiedzieć?
Przejdźmy jednak do sedna. Proces optymalizacji stron internetowych jest zawsze poprzedzony dokładną analizą. Audyt SEO polega na zbadaniu konkurencji, znalezieniu odpowiednich słów kluczowych i odkryciu problemów, które sprawiają, że Twoja strona zajmuje dość odległą pozycję w Google. Gdy ten etap zostanie zakończony, specjaliści od SEO i copywritingu zajmują się kolejno takimi czynnościami jak optymalizacja kodu strony i optymalizacja treści strony. Końcowy efekt optymalizacji jest następujący – strona jest czytelna, wydajna, responsywna i oczywiście bardziej przyjazna dla Google. Jej pozycja w naturalnych wynikach wyszukiwania powoli rośnie, a Ty cieszysz się zainteresowaniem nowych klientów.
Elementy skutecznej optymalizacji stron internetowych
Słowa kluczowe
– dzięki bogatej ilości zróżnicowanych słów kluczowych Google łatwiej dopasuje konkretne zapytanie użytkownika wyszukiwarki do treści publikowanej na Twojej stronie www.
Znaczniki tytułów stron
– znacznik tytułu strony jest wyświetlany w wynikach wyszukiwania. Pomaga on robotom Google w ocenie tematyki strony, co ułatwia proces indeksacji.
Opisy meta description
– jest to element kodu HTML strony który bezpośrednio wpływa na świadomość tematyki strony. Opis zawiera skrót najważniejszych informacji o stronie.
Adresy URL
– przyjazne adresy URL sprzyjają skutecznemu pozycjonowaniu. Dla lepszych efektów powinny zawierać podstawowe słowa kluczowe, choć nie powinny być zbyt długie.
Grafika
– zbyt duża waga grafiki może być przyczyną słabej wydajności strony. Optymalizacja grafiki polega na zmniejszeniu wagi plików, jak i dokładnym opisie tego co znajduje się na zdjęciach.
Linkowanie wewnętrzne
– dzięki odpowiedniej strukturze linków wewnętrznych boty Google łatwiej odnajdą się na stronie. Jest to pewnego rodzaju wskazówka co znajduje się na stronie internetowej.
Optymalizacja to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto pragnie zwiększenia ruchu na stronie, jak i wysokiej pozycji w Google. Nie musisz inwestować całego budżetu na kampanię reklamową, aby zainteresować swoją stroną nowych odbiorców. Zacznij od optymalizacji i przekonaj się, że Twoja strona może być najlepszym źródłem reklamy.