Skuteczne pozycjonowanie w Google Maps

Pozycjonowanie w Google Maps – większe możliwości dla Twojego rozwoju.

skuteczne pozycjonowanie wizytówki firmy w google mapsInternet otwiera przed nami drzwi do lepszych rozwiązań. Istnienie witryny naszej firmy w wirtualnym świecie zdecydowanie podnosi zainteresowanie potencjalnych Klientów. Informacje nie trafiają już tylko do wybranej grupki osób, ale do odbiorców na całym świecie, którzy poszukują usług w wyszukiwarkach internetowych. Im wyższa pozycja w SERP-ach tym lepsza rozpoznawalność. Tutaj pomocna jest wiedza na temat optymalizacji strony internetowej, którą możemy znaleźć w wirtualnych poradnikach, lub korzystając z usług profesjonalnych firm zajmujących się SEO. Niedawno, na naszą korzyść, Google uruchomiło narzędzie Google Moja Firma, które ułatwia pozycjonowanie w usłudze Google Maps. Zobacz na czym to polega.

Optymalizacja Twojej wizytówki firmy w Google sprawia, że to właśnie Twój adres www znajdzie się na szczycie organicznych wyników wyszukiwania. Aby tego dokonać stosujemy różne rozwiązania, które zwiększą potencjał Twojej strony – linkujemy, tworzymy bogate źródłowe teksty SEO, prowadzimy profile w mediach społecznościowych. Od niedawna możliwe jest również zakładanie wizytówek swojej firmy w usłudze Google Maps, dzięki czemu firma będzie jeszcze lepiej dostępna dla szukających danych usług Klientów. Zacznijmy zatem od wizytówki, która jest najważniejszą częścią procesu pozycjonowania w Google Maps.

Zapewne każdy z Was wie czym jest usługa Google Maps. Udostępnia nam ona mapę całego świata z niebywałą wręcz dokładnością. Jest to także znakomite narzędzie promocyjne dla małych i średnich firm. Na potrzeby zwiększenia pozycji w wyszukiwarce Google powstał projekt o nazwie Google Moja Firma, który ułatwia tworzenie lokalizacji właśnie w Google Maps. Wszystko zaczyna się od logowania. Wystarczy wejść na stronę www.google.com/business/placesforbusiness/ i wypełnić niezbędne pola. Wśród nich znajdziecie właśnie wizytówkę, którą trzeba bardzo szczegółowo uzupełnić.

Jak założyć wizytówkę firm w Google Maps

W polu tytuł wpiszcie nazwę firmy i najlepsze określenie opisujące Waszą firmę. Pozwoli to na bardziej precyzyjne wyniki wyszukiwania. Nie zapomnijcie o dokładnej strukturze NAP, czyli trzech podstawowych informacjach – nazwa, adres i telefon (name, address, phone). Polecamy Wam wykorzystanie w tytule encji HTML, co zdecydowanie wyróżni Waszą wizytówkę.

Wizytówka powinna być również opatrzona w ładnie prezentującą się grafikę, w postaci logo i tła. Potencjalny Klient, wyszukujący danych usług, na pierwszym miejscu spostrzeże atrakcyjną wizytówkę. Wykorzystanie przyciągającego wzrok zdjęcia, lub grafiki zwiększy zainteresowanie Waszą firmą, co wpłynie na lepszą optymalizacje w wyszukiwarkach.

Zadbajcie o to, by dokładnie uzupełnić wszystkie dane dotyczące firmy. Wpiszcie rzeczywiste godziny pracy, aby każdy użytkownik miał wgląd czy jesteście w danym momencie dostępni. Podając numer telefonu najlepiej wpisać numer stacjonarny, który Google od razu skojarzy z daną lokalizacją. Dodajcie aktualny numer na który każdy będzie mógł się dodzwonić. W końcu to Wasi Klienci – największy skarb każdej firmy. Absolutnie nie rezygnujcie z przyznawania kategorii. Odpowiednio dobrane i szczegółowe kategorie umożliwią Wam pojawienie się w frazach lokalnych w wyszukiwarce.

Nie martwcie się gdy adres waszej strony w Google Moja Firma objawi się w postaci ciągu numerycznego. Po pewnym czasie otrzymacie możliwość ustawienia własnego Vanity URL z spersonalizowaną nazwą. Mały, aczkolwiek praktyczny dodatek, dzięki któremu łatwiej będzie Was znaleźć, wśród miliona stron internetowych.

Następnym krokiem jest opis firmy. Nie za długi, nie za krótki. Ma przedstawiać najważniejsze informacje o Waszej firmie i o świadczonych usługach. Musi przyciągać zainteresowanie od pierwszego wyrazu, tak by uświadomić potencjalnym Klientom o istocie Waszej działalności. Naturalny, choć poprawny stylistycznie opis przykuję uwagę odbiorców i wpłynie na Wasz sukces.

Nie zapominajcie o opiniach i odpowiedziach. Skrupulatne odświeżanie wiedzy o opiniach Waszych Klientów będzie dobrze świadczyło o Waszym zaangażowaniu. Budowanie długofalowych relacji z Klientami polega także na stałym kontakcie. W Google Moja Firma istnieje możliwość odpowiadania na opinie Klientów. Zwykłe ‘dziękuję’ na te pozytywne i ‘przepraszam’ na te negatywne wystarczy, by zaskarbić sobie zaufanie.

Najważniejszy krok już za nami. Pozycjonowanie naszej firmy w Google Maps nie kończy się jednak na opisaniu wizytówki. Aktualna i bieżąca aktywność zwiększy popularność Waszej strony. Interesujące treści lub ładne fotografie, wstawiane przynajmniej raz w tygodniu sprawią, że ludzie będą chętnie powracać na wasz portal, który dotrze w końcu na same szczyty notowania wyszukiwań w wyszukiwarce Google.

Celem optymalizacji jest zwiększenie zainteresowania stroną www. Przekłada się to na liczbę popularnie zwanych kliknięć w Waszą witrynę, które będą doskonały dowodem na to, że pozycjonowanie to nie mit. Kliknięcia te zliczane są wg następujących typów:

  • ilość kliknięć, w celu uzyskania więcej informacji o Twojej firmie w Mapach Google (link więcej informacji na baloniku na mapie)
  •  ilość kliknięć, we wskazówki dojazdu po wyświetleniu wyników wyszukiwania lokalnego w usłudze Mapy Google
  • ilość kliknięć, w link do witryny Twojej firmy , na wizytówce w wynikach wyszukiwania lokalnego.
  • ilość połączeń telefonicznych na numer podany w wizytówce

Zatem dobrze opracowana wizytówka pomoże Wam wznieść się na szczyty popularności.

Czy optymalizacja wizytówki w google wystarczy do zajęcia wysokich pozycji?

Top Ranking Skuteczne pozycjonowanie wizytówki firmy w google maps POZYCJONOWANIE wizytówki na MAPACH GOOGLENie oszukujmy się w przypadku mało konkurencyjnych fraz jest szansa że tak, jednak co zrobić gdy konkurencja też ma dobrze zoptymalizowane wizytówki? Często nawet spora ilość pozytywnych opinie nie sprawia że wizytówka wyświetla się wysoko. Bardzo często jest tak że wizytówka bez opinii jest znacznie wyżej niż wizytówka z kilkunastoma opiniami. Wynika z tego że optymalizacja wizytówki i pozytywne opinie to nie wszystko.

Jeśli szukacie specjalistów SEO, którzy doskonale wiedzą jak wynieść Twoją stronę jeszcze wyżej, to jesteście w dobrym miejscu. Ofertę pozycjonowania lokalnego na mapach Google kierujemy przede wszystkim dla firm działających w ściśle określonym obszarze, którym zależy na wzroście zainteresowania. Posiadamy wiedzę i metody pozwalające na podniesienie pozycji i ruchu na wizytówce w Google Maps. Poniżej prezentujemy wyniki przykładowych kampanii w postaci wykresów, które zobrazują Wam jak ogromne znaczenie ma optymalizacja Waszej strony w usłudze Google Maps. Razem odnajdziemy drogę na sam szczyt.

Pozycjonowanie wizytówki w mapach Google na całą Polskę

Posiadamy niezbędną wiedzę i możliwości pozycjonowania wizytówek firm tak by jej zasięg obejmował całą Polskę.

Sprawdź naszą skuteczność pozycjonowania wizytówek w google

Najlepszą metodą by sprawdzić skuteczność firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest sprawdzenie jej pozycji. Dla zapytań „pozycjonowanie stron Toruń” oraz „Pozycjonowanie Toruń” wizytówki firm  BlackSoft oraz Topranking (marka firmy Blacksoft) są od lat bez zmiennie w top 3 z czego wizytówka Blacksoft stale na pierwszym miejscu.

Poniżej wyniki naszych działań przeprowadzonych na wizytówkach naszych klientów

pozycjonowanie wizytówki 1a

Komentowanie jest wyłączone